داروی گیاهی برای بارداری سریع

medicinal herbs

داروی گیاهی برای بارداری سریع

گیاهان به عنوان مکمل یک رژیم غذایی سالم برای کمک به تقویت عملکرد منظم بدن شما عمل می کنند.  گیاهان به شیوه های مختلفی از جمله سم زدایی بدن، تعدیل سیستم ایمنی بدن و یا تحریک سیستم غدد درون ریز که تولید هورمون را تنظیم می کنند، به بدن ما کمک می کند.

برخی از مطالعات اخیر نشان داده اند که گیاهان تاثیر قابل توجهی  روی قدرت باروری و تخمک گذاری  زنان و هم چنین تقویت اسپرم در مردان دارند. داروهای گیاهی می توانند در درمان بسیاری از مشکلات ناباروری مفید باشند و به بارداری سریع کمک کنند. البته مصرف داروی گیاهی برای بارداری سریع باید حتما با مشورت پزشک انجام شود.

 در اینجا چند نمونه داروی گیاهی برای باردای سریع را به شما معرفی می کنم:

جنسینگ هندی:

جنسینگ هندی یک داروی گیاهی برای بارداری سریع است و هم چنین به طور سنتی برای درمان مشکلات باروری در مردان استفاده می شود. اعتقاد بر این است که کیفیت مایع منی، نعوظ و تعداد اسپرم را بهبود می بخشد. این گیاه به بهبود سلامت جنسی مردان در اختلالاتی مانند ناتوانی جنسی و ناباروری غیر قابل توضیح کمک می کند.

ashwagandha-roots

مارچوبه:

مارچوبه یک داروی گیاهی برای بارداری سریع بوده و در تولید مثل زنان موثر است . مارچوبه توانایی افزایش باروری در خانم ها را دارد.

مارچوبه غنی از فیتواستروژن است، گروهی از ترکیبات طبیعی که ساختار شیمیایی مشابهی با استروژن دارد و نقش مهمی در چرخه تولید مثل دارد.

همچنین مارچوبه به عنوان یک داروی گیاهی برای آزاد شدن تخمک می تواند استرس که باعث مشکلات باروری می شود را کاهش دهد. همچنین مارچوبه برای علائم یائسگی و افزایش شیردهی استفاده می شود.

توت سفید:

توت سفید یک داروی گیاهی برای بارداری سریع است و عدم تعادل هورمونی را تنظیم می کند.  هم چنین توت سفید به عنوان یک داروی گیاهی برای آزاد شدن تخمک، به تنظیم چرخه طبیعی شما کمک می کند که برای بچه دار شدن بسیار خوب است.

کوهوش سیاه:

کوهوش سیاه یک داروی گیاهی برا بارداری سریع و آزاد شدن تخمک است و می‌ تواند تخمدان‌ های شما و بهتر از آن، تخمک‌ های داخل آن را تحریک کند، این داروی گیاهی  به تسکین احساس دردهای قاعدگی کمک می کند. با این حال، فقط باید در نیمه اول چرخه قاعدگی برای جلوگیری از مشکلات باروری استفاده شود.

تک ‌شاخ:

ریشه این گیاه تمام فعالیت های تخمدان ‌های شما را تنظیم می ‌کند. برخی افراد معتقدند که گیاه تک شاخ یک داروی گیاهی برای باردرای سریع است که به باروری مردان نیز کمک می کند. البته مراقب باشید و فقط قبل از تنظیم قاعدگی و قبل از بارداری از آن استفاده کنید.

یونجه یک داروی گیاهی برای بارداری سریع:

یونجه سرشار از ویتامین‌هایی مانند C، E و K است و در واقع به عنوان یک غذای فوق ‌العاده شناخته می ‌شود که برای درمان انواع مختلفی از بیماری ‌ها استفاده می‌ شود. در مورد باروری، یونجه به بدن شما مواد معدنی را می دهد که برای یک سیستم تولید مثل قوی و سالم ضروری هستند.

گزنه برای باروری:

مانند برگ تمشک قرمز، گزنه نیز به عنوان یک داروی گیاهی برای بارداری سریع و تقویت کننده رحم عمل می کند.

برگ تمشک قرمز برای باروری:

مانند برگ تمشک قرمز، گزنه نیز به عنوان یک داروی گیاهی برای بارداری سریع و تقویت کننده رحم عمل می کند.

این گیاه سرشار از کلسیم و منیزیم است و بدن شما را پاکسازی و سم زدایی می کند تا آن را از سموم مضری که ممکن است بر باروری تأثیر بگذارند پاک کند. گزنه یک داروی گیاهی برای بارداری سریع و آزاد شدن تخمک است که اثر آرام بخشی دارد و می تواند به کاهش استرس کمک کند، که تأثیر عمده ای بر باروری دارد

روغن گل پامچال:

علاوه بر تسکین علائم پریود، روغن پامچال به شما کمک می کند تا مایع دهانه رحم مناسب برای باروری تولید کنید. مایع رحم به محافظت از اسپرم کوچک در هنگام رسیدن به تخمک کمک می کند و شانس بیشتری برای لقاح فراهم می کند. استفاده از این داروی گیاهی برای بارداری سریع، از دوره قاعدگی تا تخمک گذاری بی خطر است.

شبدر قرمز:

شبدر قرمز از نظر هورمونی همانند استروژن است. اگرچه یکسان نیستند، اما هر دو می توانند به یک هدف عمل کنند، زیرا شبدر قرمز به ضخیم شدن دیواره رحم کمک می کند که منجر به لانه گزینی بهتر و افزایش باروری شما می شود و به عنوان یک داروی گیاهی برای بارداری  بسیار مفید است.

ریشه ماکا :

ماکا نوعی جنسینگ است و تصور می شود که  باروری را برای مردان و زنان افزایش می دهد. این گیاه برای تقویت قوای جنسی بسیار موثر است و می تواند باروری را در زنان افزایش دهد. در نتیجه از این گیاه به عنوان یک داروی گیاهی برای بارداری سریع می توانید استفاده کنید.

شیرین بیان:

یکی از گیاهان دیگر که به تنظیم قاعدگی در خانم کمک می کند، شرین بیان است. شیرین ‌بیان برای خانم‌ هایی که میزان تستوسترون بالا و استروژن پایین دارند بسیار موثر است. بنابراین شیرین بیان را می توان به عنوان یک داروی گیاهی برای بارداری سریع و آزاد شدن تخمک مصرف کرد زیرا می تواند تنبلی تخمدان را تا حدود زیادی درمان کند.

با هر داروی گیاهی که در مورد آن شنیده اید، حتما آن را با یک دانه نمک مصرف کنید و همیشه از قبل با متخصص صحبت کنید. اگر از مکمل های باروری تجویز شده برای بارداری استفاده می کنید، احتمالاً باید از مصرف داروی گیاهی برای بارداری صرف نظر کنید.

قرص برای بارداری سریع

علاوه بر داروی گیاهی برای بارداری، مکمل های روغن ماهی، فولات، ویتامین d می توانند برای باردار شدن به طور طبیعی بسیار مفید باشند.

مصرف قرص برای بارداری سریع می تواند بسیاری از مسائل را درمان کند و شانس باردار شدن و به دنیا آوردن نوزاد را افزایش دهد. این داروها مشکلات خاصی را درمان می کنند، بنابراین فرد باید آنها را فقط با توصیه پزشک مصرف کند.

انواع داروهای باروری برای زنان

برخی از داروهای باروری سعی می کنند تخمک گذاری را در زنی که به طور منظم تخمک گذاری نمی کند، تحریک کنند وبرخی دیگر هورمون هایی هستند که یک زن باید قبل از لقاح مصنوعی مصرف کند.

چند نمونه قرص برا بارداری سریع که می تواند مشکلات تخمک گذاری را درمان کند عبارتند از:

متفورمین (گلوکوفاژ): این قرص می تواند مقاومت به انسولین را کاهش دهد. زنان مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS)، به ویژه آنهایی که شاخص توده بدنی بالای 35 دارند، ممکن است در برابر انسولین مقاوم باشند که می تواند باعث مشکلاتی در تخمک گذاری شود.

آگونیست های دوپامین: این داروها سطح هورمونی به نام پرولاکتین را کاهش می دهند. در برخی از زنان، مصرف بیش از حد پرولاکتین باعث مشکلات تخمک گذاری می شود.

کلومیفن (کلومید): این دارو می تواند تخمک گذاری را تحریک کند. بسیاری از پزشکان آن را به عنوان اولین گزینه درمانی برای زنان مبتلا به مشکلات تخمک گذاری توصیه می کنند.

لتروزول (Femara): مانند کلومیفن، لتروزول می تواند تخمک گذاری را تحریک کند. در میان زنان مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک، به ویژه آنهایی که چاق هستند، لتروزول می تواند قرص برای بارداری سریع باشد. یک مطالعه در سال 2014 نشان داد که 27.5 درصد از زنان مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک که لتروزول مصرف کردند، در نهایت بچه دار شدند، در مقایسه با 19.1 درصد از زنانی که کلومیفن مصرف کردند.

گنادوتروپین ها: این گروه از هورمون ها باعث تحریک فعالیت در تخمدان ها از جمله تخمک گذاری می شوند. هنگامی که سایر درمان ها مؤثر واقع نمی شوند، پزشک ممکن است استفاده از هورمون محرک فولیکول و هورمون لوتئین کننده را در گروه توصیه کند. افراد این درمان را به صورت تزریقی یا اسپری دریافت می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *